2019. február 17., vasárnap

Új ecsetek, lakk és sok sok tépelődés

Sikerült szuper vékony ecsetekre szert tenni az Úristen! Festek! boltból. Vettem 30/0 és 20/0 ecsetet is. Azt reméltem (bár van itthon ezeknél is vékonyabb műkörmös ecsetem), hogy majd tudok vékonyabb vonalak húzni.
Hát, nem tudok! Ez is mutatja, hogy egy klassz ecset semmit sem garantál önmagában. Nem látok fejlődést a festéseimben, pedig a fő cél ez volt amikor elkezdtem másoknak festeni. Túl vastagnak, túl erősnek, durvának érzem a festéseimet. Elégedetlen vagyok újfent.

Tamiya lakkot is sikerült beszerezni. A mostani Revell lakk is jó, bár nehezebb elérni vele nagyon fényes, vízes hatást. Tamiyát használtam a legutóbbi fejnél és tényleg szuper fényes a végeredmény. Így az ajkakat Tamiyával, a szemnél Revellel dolgoztam. Ez jó kombinációnak tűnik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése