2015. február 3., kedd

2015 tervezet





Kénytelen vagyok tervezetet készíteni, hogy lássam, melyik hónapban mire kell félretennem a babakasszába. Nem feltétlenül fognak így alakulni a dolgok, bár erősen remélem, hogy évvégéig már Damasa testére is lesz félretéve egy kevés kis pénz, mert azt nem hiszem, hogy meg is tudom venni még ebben az évben. A haj beszerzése már csúszik is (bár pozitívan) egy hónapot stb., Lánykám szobáját is folytatni akarom tavasszal...Minden fillérnek lesz helye az biztos.

Mivel azt is jelölöm, hogy mikor sikerült teljesítenem az adott tervet ezért a bejegyzés 2015. 02.03.-ától folyamatosan frissül.


 2015
Terv
Megvalósulás
Megjegyzés
Január
IOS Anarmonia head
rendelés
 
 
 




 

Igazából nem volt betervezve, csak úgy spontán történt, s nem januárban, hanem 2014 utolsó napján.
 
 

Február
 

- Szemecske Damasának



Ersa Flora, Natural-Hell God
 
 
 - Új szemecske Estelnek

Leeke World


 







(február)



 ,
Estelnek is rendeltem egy új szemet. Egy 14-es, barna akril szemet. Kapjon ő is valamit, ráadásul eddig csak használt szemei voltak.

Damasa szeme nem teljesen váltotta be a reményeimet. A valóságban nem ilyen szép tűz színű. :-(





Estel szeme sem ilyen színű a valóságban, vörösesebb árnyalatú.
 
Március
 
Haj Damasának

 
 
 
 
,




 Vám (?)

 

 


(február)


 





 
Egy hónappal előbb ugyan, de ezt is kipipálhatom. Nem lehetett kihagyni a lehetőséget egy közös Crobi rendelés keretében. Egyből beleszerettem, amint megláttam.

A valóságban is ilyen, nagyon szép wig.

 
Átcsúsztam a vámon! A cég az eredeti ár 10 %-át írta csak a dobozra, pedig nem kértem ilyen "szívességet".
 
Április

Damasa érkezése 
  
 

 

  (március 02.)
 
2015.03.02.

Damasa előbb, mint ahogy számítottam rá, hazaérkezett, pont Estel születésnapján!

Március 15.-e helyett már február 26.-án feladták, amiről én nem tudtam.



 

 
Május
 
 

Dollits D.A.D test

  (május 07.)
 
  A tervezet szerint egyáltalán nem most kellett volna testet vennem. No, de! újból elérhetővé vált az álomtestem, s úgy adódott, hogy nagyobb plusz munkák révén egy kis tartalékpénzhez is jutottam. Huh, durva menet volt, de végre túl vagyok a nehezén!
Június
 Damasa Face-up
 
 Még nem tudom kivel fogom elkészítetni.
Július
 
 
 
Augusztus
 
 
 
Szeptember
 Gyűjtés testre
   
 

 
Október
 Gyűjtés testre
 
 
November
 Gyűjtés testre
 
 
December
 Gyűjtés testre
 
 

1 megjegyzés:

  1. Ez de jó ötlet! Ilyet nekem is csinálnom kellene, bár én mindig azt veszem meg, amire adódik alkalom... xD Pl. közös rendelés, vagy ha ebayen pont beakciózzák. De egy listát a fontos dolgokról mindenféleképpen írni fogok, úgy érzem.

    VálaszTörlés