2015. április 4., szombat

Dollits, I love you and I hate you


Fel vagyok dúlva!

Megint Dollits miatt picsogok pár órája! Ma spontán ránéztem az oldalukra miután továbbra sem vagyok kibékülve a rendelkezésre álló fiútestekkel (hiába, nem tudok megalkudni ebben sem). Erre mit látok!!!!

Újból elérhető szerelmetes álomtestem! Halleluja!















De az ára .....Eeeehhhh???!!!

Ezek folyton borzolják az idegeimet!

Most aztán fel van adva a lecke pénzügyileg. A fene sem tudja, hogy meddig lesz elérhető ez az álom és utána mikor lesz megint. De ennyi pénzt most hirtelenjében összekaparni elég necces. Nem szeretnék vésztartalék nélkül maradni.

Meg egyébként is!!!!!! Egy test, hogy kerülhet ilyen rohadt sokba?!



Damasa itt „ül” a gép mellett és vádlón néz rám.

- Sajnálod tőlem azt a testet?!

- Nem sajnálom, sőt én lennék a legboldogabb, ha megkaphatnád, de…khmmm….igen költséges lenne beszerezni.

- Azt mondtad a napfogyatkozáskor, hogy ha testet akarok, akkor most itt a lehetőség, hogy elintézzem magamnak. Én elérhetővé tettem! Most te jössz!

- Igen, de pénzt is szerezhettél volna hozzá!

- Részleteket nem mondtál.

- Nem ártott volna. De ha már itt járunk, ma holdfogyatkozás van, nem segítenél most ebben az ügyben is?!

- Nem vagy túl nagy hasznomra ugye tudod?!

- Igen….de azért segítesz?!

Damasa duzzogva félrenéz.

- Tch…





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése