2015. április 18., szombat

Mit tetteeeeem?!



Ó jaj! Ó jaj! Mit tettem?!

Névnapom alkalmából ma behülyültem és vettem egy fejet!

Nem szegény Olivert, mert őt beáldoztam Damasa testéért, hanem egy Elfdoll Wu fejet, második tulajtól.

Nem most láttam először a hirdetését, de nem vettem a fáradtságot, hogy megnézzek céges vagy más tulajképeket róla.
Ma megtettem. (sajnos!)

Gyönyörű!!!! Még Crystalnál is jobban tetszik, pedig ő lett volna a harmadik áldozatom.

Most aztán nulla hibridelési tudással két lebegő fej tulaja is vagyok. Damasa meg csikorgathatja a fogát, mert egy kis pénzt elvettem a babakasszából. Az a pénz már ugyan nem oszt, nem szoroz Damasa testét illetően, annyira jó áron adták a Wu fejet (szinte már gyanús).


Teljesen elment az eszem! Azt hiszem túl sok likőrt ittam ma. Most már mindegy! Ha így alakult, akkor így alakult, legyen!
Várlak haza sok sok szeretettel!
Damasától ne félj, csak a szája nagy és a testével sakkban lehet tartani.
Estel mindig nagyon kedves, örülni fog neked!
Nevet meg majd együtt választunk!
Nem lesz olyan rossz nálunk!


/Nem a saját képem, a netről szedtem./
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése