2015. április 29., szerda

"Szárnyát vagy a combját?"


Napok óta csak a Wu fejjel foglalkozom. Úgy érzem egész jól áthangolódott, már nincs „idegen” érzésem. Közben rájöttem, hogy engem a fejek érdekelnek a legjobban. Nagyon gáz lenne, ha csak a fejeket gyűjteném?! A testek nem igazán érdekelnek, gyakorlatilag amolyan „kell” tartozékoknak tekintem őket /ráadásul soha nem vagyok velük megelégedve, kivéve egyelőre a méregdrága Dollitsos testet/.

Teljesen boldog lennék egy kupac szépen megalkotott, face upos fejecskével.

Legszívesebben Dollzone Oliver fejét is hazahoznám. Már csak holnap lehet rendelni és vége. Még mindig fáj a szívem érte. De nincs mese, most már tényleg Damasa következik, végül is a 2015-ös évet neki szántam.
Még a gatyám is rá fog menni, de Damasa az Damasa, neki mindenből a legjobb kell.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése