2016. január 2., szombat

2015 Karácsony

Némiképp megkésve, de a karácsonyról is teszek fel képeket, mert egészen jól elfotózgattam Damasát és Estelt. Wu még csak egy szomorú kis kopasz fejecske volt, így őt nem vontam be a vidámságba, hagytam hadd várja a testét, mert ekkora ő már tudta, hogy feladták.

Idén sikerült végre egy álomszép műfenyőt venni, így megszabadultunk az ilyenkor megszokottá vált fenyőgyilkoságtól. Tudom, egyébként is kivágják őket és egyébként is ezért nevelgetik őket, de én akkor sem szeretnék ebben részt venni! Szeretem annyira a fákat (is), hogy ne egy haldokló fenyőfát díszitsek fel a szeretet ünnepén. Mindegy hagyjuk!

Damasa kezesbárány volt, ami nem meglepő mert egy csinos lányt markolászhatott és ölelgethetett. Bezzeg, amikor egyedül szerettem volna fotózni, minden baja volt, eldölt, lecsapta a fejét, igaán undok volt. Estel a megszokott kellemes, engedelmes formáját hozta, szépen megcsinált mindent amit kértem tőle.

2015-ben már ketten álltak a fa alatt
/DDoll Ying Ying, IOS Anarmonia head + Dollits D.A.D body/



Amikor megtudták, hogy Wu végre megtestesül.
Estel boldog volt, Dami meg attól, hogy emiatt ölelgetik.

Dami persze, hogy visszaélt a helyzettel!
Érdekes, hogy csak lepakoltam őket a fa
alatti fényképezés után és még akkor is így maradtak.




Szépek együtt, na!

Telos kép, nem valami jó, de imádom!
/IOS Anarmonia/
 A fotózáshoz abszolut béna vagyok, ez most már végleg eldőlt. Annyira szép volt az összhatás és a látvány, de képtelen voltam egy normális képet készíteni. Tudom, hogy az optikák mindig kicsit másképp adják vissza a képet,mint amit az emberi szem lát, de így meg nem tetszett amit készítettem. A fény is tré volt. Vakuval kisült képeket tudta csinálni, anélkül meg sárgát...Teloval is próbálkoztam, de az még rosszabb képeket készít. Be kell látni, hogy nem a fényképezés lesz az erős oldalam ebben a hobbiban.

Itt már hárman, de karácsony után. Szegény Wutól ezúton is elnézést kérek,
amiért ezt a képet közzétettem. Szegénykém, annyira szét van csúszva rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése