2016. május 29., vasárnap

Step by Step 4 (First face up 1. rész )

Nos, ez úgy történt, hogy….
Azon kaptam magam tegnap éjjel, hogy Milo fejét lakkozom. Ma pedig nekiálltam késő délután a festésnek. Tudtam, hogy nincs esélyem túl sokat haladni vele, de azért csak belevágtam. Eszköz és idő hiányában ez egy több napos projekt lesz.

 
 
A szemhéjak színét, biztosan megváltoztatom holnap, mert nem vagyok kibékülve vele. Túl nőies, bár Milo annyira szép, hogy nehéz fiúsra festeni. Nem szeretnék túlzásokba esni, minimál projektben gondolkodom, már az is nagy kihívás lesz számomra.

Remélem elfogadhatóra sikeredik majd, mert semmi kedvem elölről kezdeni a lakkozást.
 
 
 
Innen indultunk, s remélem ennél szebb lesz a végeredmény.
/Elfdoll-Wu/
Szemecskékkel kezdtem.
/Elfdoll-Wu/

Egy kis árnyékolás itt, egy kis pirosítás ott...
Sajna a vacak telos képeken nem annyira jön át,
de tényleg jól sikerült, ezzel a résszel maximálisan elégedett vagyok.
/Elfdoll-Wu/

Egy leheletnyi pasztell a szájra, és a szemhéjakra.
Az utóbbit megváltoztatom még, nem tetszik a színe.
/Elfdoll-Wu/

FOLYT.KÖV.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése