2016. augusztus 20., szombat

Ááááááááááááááááá (azaz Damasa face-up)


Én...Ebbe…. Bele…. Fogok... ŐRÜLNI!!!

Mégis mit képzeltem, hogy nekiálltam egy IOS fejet festeni?!
Elment az a maradék eszem is!
Nekem ebből elegem vaaaaaan!!!
Neeeeeem bírooooooom!!!!
Olyan nagyon csúnya! Maszatos, agyongyötört festéssel és…..IDEGEN! Ez nem az én szeretett Damasám! Ez egy csúnya kis grimbuszka....

IOS - Anarmonia


UPDATE
Kissé lenyugodva, Damit fiók mélyére száműzve, összegezve az elmúlt napokat és face-up próbálkozást;
- az új ecsetek nagyon jók!

- Sikerült ecsettel és festékkel szép szempillákat gyártanom, sőt szemöldökszőrt is!!!
- Dami festése lemosható és újragyártható /brrrrrr/
- tapasztalatszerzésnek és gyakorlásnak még egy rossz face-up is jó
- utálok lakkozni!!!!!
- Csak én tudok nyakig náthás lenni nyár közepén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése