2016. augusztus 20., szombat

Damasa face-upjának kritikája


Egy kiadós takarítás után és sok sok sok szénhidrát után, nézzük először Midori-sensei véleményét Damasa új face-upjáról;


- Midori-sensei, mi a véleménye az 5. face-upról, amelyet alkottam?!
 
 




 

 
 
Szerintem pedig;


- szemöldököt leheletnyit lejjebb kellett volna rajzolni.

- Kevesebb pamacsolással kellett volna elérni, amit elértem...Ehhez nem ártana tudni, hogy mit is szeretnénk pontosan.

- A szempillákat bátrabban kell legközelebb felfesteni.
 
- Nem tettem csillámot a szem köré, nehogy valaki azt mondja, hogy lemásoltam az eredeti face-upot…..Legközelebb inkább mégis teszek. Nagyon mélyek a szem körüli vonások, jól mutatna rajta a finom csillogás.
 
- Egy pici, szinte észrevétlen arcpírt kellett volna felvinni! IOS normálja olyan beteges sápadt szín.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése