2016. augusztus 22., hétfő

Damiról kicsit bővebben


Készítettem pár fotót Damiról egy kis elázás utáni teázás során.

Megbeszéltük, hogy ez a face-up megy, amint lehet és újra megpróbáljuk a dolgot, amint elmúlik a csömöröm a festéstől és visszatér az önbizalmam egy IOS fej festéséhez. Ez már csak azért is jó lenne, mert elfogyott a fejem, amelyet festeni lehetne /kivéve Bucot, a gyakorlásra vett fejet/, pedig én még mindig szeretnék festeni...szóval le a régivel, festeni akarok!!!!













2 megjegyzés:

  1. Ami most van fent neki festés, azt is te készítetted? Nekem nagyon tetszik, a szemöldöke nagyon jó lett! *_*

    VálaszTörlés
  2. Igen. én készítettem. A szemöldöke lehetett volna hosszabb az orr felé, de ezt csak pár nap múlva láttam meg. Meg ő volt az első, akinél festettem a szempillát és a szemöldökszőrt, nem rajzoltam... Szeretném egyszer újrafesteni,hogy a hibákat helyrehozzam. Bár így is nagyon szeretem, csak furcsa volt, hogy nem a megszokott üres arc néz rám. :-)

    VálaszTörlés