2016. augusztus 4., csütörtök

Csomag, csomag, csomag


Végre megérkezett a csomagom AC-től!

 
Már azt hittem elveszett kínai földön, mert 17-e óta semmi újat nem mutatott a nyomkövető.

Imádok csomagot kapni és bontani, élvezem minden percét.



z ecsetkészlettel sokáig szemeztem, mire rászántam magam a vásárlásra. Nagyon remélem, hogy beváltja a hozzáfűzött reményeket. Nagyrészt már kialakult az az ecsetkészlet, amellyel jó dolgozni, csupán pár darabot szeretnék még hozzátenni. Ebből a készletből is biztos találok párat, amely kézre esik.




A szem sajnos nem lett jó. A méret 16-os, de itthon

lemérve inkább 15-ös, így egy pici rést látszik a szem és az szemrés között. Ez még nem baj, sőt! Lehet ezzel valami izgalmasat csinálni. Az írisz azonban 9-es, amely Milonak nagy. A barna szem, amely eddig volt benne, 16/8-as és nagyon szép volt az összhatás. Sajnálom a dolgot, mert ez az első üvegszemem és a színe is szépséges, de hát ha nem jó, nem jó. Remélem találok majd egy szép szemecskén előbb vagy utóbb Milonak.


Ez egy igen ragadós és makacs megoldása a csomagolásnak.
Nagyon szép szemek!


 
Estelnek rendeltem még egy rózsaszínű kardigánt, nagyon csini benne.

Még várok 2 csomagot. Egyet Legend dolltól, egyet pedig a munkavédelmi webáruháztól. Nos, igen...az utóbbi csomaggal valami gond lesz, azt már látom, de feladták már a postán. A végösszeg sajnos kevesebb, mint a rendelt termékeké, s a visszaigazoló levélben feltüntetett összegnél. Sajna úgy tűnik pont annyival kevesebb, amennyibe a szűrők kerülnek. Valószínűleg nem volt nekik és erről engem nem tájékoztattak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése