2018. augusztus 1., szerda

Timoti a család legkisebb tagja


Khm...
Az úgy volt...
Régebben is nézegettem már MSD méretű babákat, de nagyon kevés fogott meg. Az egyikük Impldoll Averyje volt, de mivel a test nem tetszett, a fejet pedig nem lehetett külön kapni és az arcát végig szelő seb modolása macerásnak tűnt, a kísértés elmúlt. Mígnem, azon a napon amikor Meža megérkezett, épp csak pár órája, megláttam a mini piacon egy Avery fejet! El sem mertem hinni, hogy ez megtörténhet, ráadásul úgy, hogy mellettem még ott pihen egy bontalan vadiúj baba. Hezitáltam, szenvedtem rendesen, hogy nem szabad haza hozni, ez már tényleg sok a jóból, nem lehetek ilyen telhetetlen, de amikor megláttam milyen volt az aktuális tulajnál, döntöttem. Már itt van velem, szépen lemostam a maradék fekete festéket róla, és épp olyan szemtelenül cuki pofája van, mint a céges képeket. A vágást az arcát feltöltöm majd. Egyelőre nem kaptam színben megfelelő epoxyt hozzá, de a csiszolás nem látszik járható útnak, túl mélyre kellene csiszolni a környező részeket hozzá, ez egy ekkorka fejnél nagyon nagy változást okozna a kinézetben.

A Timoti név ugrott be róla, egyelőre így fogják hívni.
A fülei milyen fülek? Valamilyen állat fül?

Figyelem! Kaki mobil fotók következnek!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése