2018. augusztus 22., szerda

Amadiz wig


Megérkezett Amadiztól a haj amit rendeltem még május elején. Izgalmas volt várni rá, de féltem is, hogy milyen is lesz valójában.
Nem lett nagy mint azt gondoltam, a színe viszont sötétebb, mint Amadiz képein. Inkább hasonlít a Los Angelesre, mint a California blondra amit rendeltem. Ettől kicsit tartottam, mert nem szerettem volna túl sötét színt.

Egy kis összehasonlítás;

Ez inkább Los Angeles, nem?!


Egyébként a haj, a csomagolás elképesztően szép és igényes, maximálisan kiszolgálnak a pénzedért. Csodálatosan puha és könnyű a wig, és még az illata is finom. A kinézettel nem vagyok annyira megelégedve, de csak a fent említett ok miatt, de ezt leszámítva csillagos 5 jár Amadiznak.
 
 
Pár kép az érkezésről;
 
 




















 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése