2018. augusztus 8., szerda

Timoti mod


Belekezdtem Timoti sebhelyének modolásába. Kicsit elsiettem, de végül jól sült el. Fehér pasztát kaptam, amelyet megpróbáltam pasztell porral színezni. Az ötlet jó volt, de nem bír el sok port a paszta, mert pár másodperc alatt elkezd megkötni, a por pedig csak tovább növeli a szilárd alkotóelemek mennyiségét, s egy még sűrűbb anyaggal kell dolgozni. Volt szentségelés, meg anyázás közben. Elsőnek elég durva kinézete volt szegény fejnek, mert a paszta vastagon kiemelkedve a felszínből, rütykösen meredezett. Amikor teljesen megszáradt, 600-as csiszolópapírral, vizesen végig csiszoltam kivülről a sebhely felé haladva mindkét oldalról. Hamar és könnyedén lejött a felesleg és végül csak a sebhelyben lévő paszta maradt meg. Tapintásra finom, egyenletes a felszín, nem volt szükség finomabb csiszolásra. A szín még mindig világos, de legalább már nem rikító hófehér. Egyelőre fogalmam sincs mivel fogom elérni a színegyezést.

Impldoll - Avery head mod

Útközben történt egy kis baleset, nem tudom hogyan, miért és mikor, de letört Timó bal fülének csücske. Eddig bubis fóliába tekerve volt eltéve, valószínűleg nem így vettem elő. Aztán megmostam, megtöröltem, letettem száradni, majd lelakkoztam és végül feltöltöttem a heget. Nem emlékszem, hogy nekiütöttem volna valaminek vagy leejtettem volna. Nem örülök neki, de sajnos a darabkát nem találtam meg, így marad a csiszolás, mert epoxyzni már tényleg nincs kedvem.

Borzalom!!!!
Impldoll - Avery head

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése