2018. augusztus 8., szerda

Meža Roze's wig


Végre van hír Meža hajáról! Előzmény, hogy előző héten kaptam értesítést Etsytől, hogy mondjak véleményt a termékről. Néztem ki a fejemből, hogy miről van szó, mert sem képet, sem értesítést nem kaptam Amadiztól, hogy elkészültek. A térkép szerint egy hazai kis faluban volt a csomagom. Felhívtam az ottani postát. Nem tudtak a csomagomról. Írtam hát Amadiznak, hogy küldje már el a nyomkövetési számot, mert még csak hivatkozni sem tudok semmire, hogy mit keresek a hazai postán. Visszaírtak, hogy nyugi, még nem is készült el. Pff!

A héten viszont mégis kész lett és kaptam róla fényképet (már ha valóban az enyém van a képen, nem általános sablon, amit mindenki megkap). Nagyon szép, de már tudom, hogy a méret nagy lesz és valószínűleg túl dús is a haj a veréb arcú Red Kingre és úgy fog vele kinézni, mint Sarah Jessica Parker (fúj!), ami a legnagyobb probléma.

Remélem, ha végre kézbe vehetem tűrhető lesz az eredmény!

Amadiz beauty csodaszép angora wigje, elvileg az amelyet nekem készítettek;






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése