2014. július 10., csütörtök

Szem probléma és sok kép


Dűlőre jutottam szemkérdésben. Vagyis legalább abban, hogy tuti kell új szem Estelnek. Képtelenség egy normális fotót készíteni róla, mert vagy egy nagy fekete űr látszik csak a szép barna szemeiből vagy annyira közel kell tolnom az arcához a gépet, hogy nem is a valódi arcát, hanem egy torzult valamit kapok.

Imádom Estelt ezzel a szemmel is, de kénytelen vagyok lemondani róla. La Résinerietől fogok szemet rendelni, de majd csak a nyaralás után. A wiget is szépen megkaptam tőlük ezért még nem veszett el a bizalmam feléjük, ellenben az Angelesqueval, aki a mai napig adós egy hajjal.

 

Ahogy nézegettem, a zöldes vagy lilás árnyalatok jönnek szóba. Valószínűleg mindkettőből fogok egyet-egyet rendelni. Az Ersa Flora szemek között nagyon sok szép van, csupán a maximális méret eggyel kisebb, mint Estel hivatalos szemmérete, de egy próbát megér. Lehet, hogy sokkal realisztikusabb lesz egy 16-os szemmel.


Egyébként hétvégén rengeteg fotót készítettem, aminek nagy része használhatatlan. Azért felteszek párat, ami tetszik. Estel szeme szokás szerint a legtöbb esetben csak egy nagy, fekete lyuk.
 
 


 




 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése