2014. július 1., kedd

Fotel


Egyik nap elnéztem Estelt ahogy a csupasz polcon üldögélt, akkor még kopaszon, mert a haja elkeveredett a nagyvilágban és arra gondoltam, talán egy kényelmesebb ülőalkalmatosságban jobban érezné magát, amíg várakoznia kell. Körbenéztem hát bjd fotel és szék területén, de vagy árban, vagy időben és távolságban túl messze volt. Így egy elvetemült pillanatomban elhatároztam, hogy csinálok egy fotelt.

Ez lett belőle;


 

 

 

Az alapja kartondoboz. Vatelinnal van bevonva, amire rárögzítettem a szövetet. A karfa ívét, régi Barbie újságok adják, összetekerve, a „pajzs” pedig a gyöngyös boltból való. Az anyag színe valójában vanília színű, de a képeken inkább kissé citromsárgás árnyalatú. Sajnos éjszaka jutok oda, hogy varrjak vagy barkácsoljak, így a legtöbb kép is akkor készül nagy lelkesedéssel, de rossz világítás mellett.


A párnácskákat is én készítettem, régi maradék anyagból, amiből anno farsangra Moncsicsi jelmezt varrtam a lányomnak. XD A csipkét egy leselejtezett ruháról mentettem le, s a szalag is amolyan "jó lesz ez még valamire" eltevésből származik.


 Vicces volt, amikor minden üzletbe elvittem az egyik karfát, hogy az anyaghoz tudjam mérni a szalagokat, csipkéket meg a pajzsokat. A gyöngyös boltban meg is kérdezték, hogy mi a fene az nálam.

Apró illesztési hiba csúfítja csak a hátulját, ami annyira nem vészes, meg nem is látszik. Szeretnék majd még kísérletezgetni fotelekkel, csak igen időigényes, amiből nekem most nem sok van.

 
Mostanában jöttem rá, hogy az ülőmagasságot feljebb kellene hoznom kicsit, azon még javítanom kell. Igazi szivacsból szerettem volna, de még véletlenül sem kapok sehol ekkorát. Még nem adtam fel a reményt, hogy rátalálok a régi típusú, nagy fürdőszivacsra, mert az pont jó lenne.


UPDATE

Találtam nagy szivacsot!!!! Eddig nagy fürdőszivacsként keresgéltem, erre kiderült, hogy az ilyen nagy és vastag szivacs, autómosó szivacs! Baszki, ha ezt tudom!
Ma gyorsan meg is ragasztottam a fotelt, az ülőmagasságot is megemeltem 2 centivel.




 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése