2014. július 10., csütörtök

Lepkés ruci





Végre lefotóztam Estel lepkés ruháját. Már régebben megvarrtam, egy Barbie ruhás tutoriált követve, majd saját ízlés szerint átalakítva. Ekkor volt elsőnek „Úristen varrok!” érzésem (hangosan nevet). És egészen hitelesen sikerült. Tényleg olyan, mintha tudnék varrni, pedig a ruha bonyolultsága és a rá áldozott idő aránya alapján, nem, nem tudok varrni ezt bátran, kijelenthetem.

Na, de vissza a ruhához….

A hátoldala nagyon magas lett elsőre, ezért a már elkészült ruhán kellett igazítást végeznem, s ezt - ugyan kisebb mértékben - de a rózsás ruhán is meg kellett csinálnom, hozzáteszem szebb végeredménnyel. Az a mázlim, hogy Estel haja nagyon hosszú és dús, ezért a lepkés ruha kissé megcsúszott hátsó patentozása nem is látszik.

Díszítésnek sok minden szóba jött, a színes szalagokon át a lepkékig, de végül csak egy narancsszínű övet tettem rá, ami valójában tiniknek készült karkötő pár száz forintért (vettem egy bézs színűt is).

Ez lett belőle;
 
 
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése