2015. február 6., péntek

New clothes


Több hónapja lementettem egy képet, amire nem is emlékeztem, aztán valahogy ráakadtam ismét. Akkor befészkelte magát egy gondolat a fejembe, hogy ez a szett olyan Esteles és végre kellene neki egy normális ruhát varrni, ami nem a kísérletezgetésről szól.

Ma aztán nekiestem. Pár napja (sorsszerűen) találtam egy olyan anyagot a turiban, ami nagyon hasonlít a képen látható nadrágéra. Pár óra alatt kész lettem vele és igazán büszke vagyok magamra. Ráadásként életemben először cincáltam szét egy bjd babát. Kénytelen voltam levenni Estel kézfejét a felső feladásakor, mert a csipkerész nem nyúlik. Ijesztő volt látni csonkoltan, de előbb vagy utóbb úgyis kénytelen leszek szétszedni egy nagyobb tisztításhoz.

Telefonnal készítettem pár képet, így nem túl jó minőségűek, s persze nem tudják visszaadni teljesen a valóságot.

 

Ez az eredeti ruha, amelyet leutánoztam


Itt még látszik, hogy az én felsőm is barackszínű, de a többi képen valamiért rózsaszínnek látszik.
                                                                     
  

Estel arckifejezése mindent elárul.
Most sikerült eltalálni az ízlését.


Ráadás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése