2015. február 20., péntek

Mire jó a BJDzés?


Hogy mire jó a BJDzés az még bennem is felmerült annak idején. Most azonban kijelenthetem, hogy az én esetemben igenis van pozitív hozadéka ennek a költséges és kívülről nézve fura hobbinak.
 
Megtanultam türelmesebbnek lenni.

Az elmúlt években lassacskán türelmetlenné váltam. Nem tudom miért, de még az írásomon is látszott, szinte olvashatatlan lett. Aztán belecsöppentem BJD világba és elkezdődött a Nagy Várakozás. Sokat és sokszor kell várni ebben a hobbiban. Vársz, hogy összegyűljön a pénzed, vársz, amíg megtalálod az igazit, vársz a postázás alatt (akár több hónapot), vársz, amíg újból kapható lesz a sold out, vársz a megfelelő wigre, vársz, hogy legyen végre szabadidőd varrni stb.

Nekem igazán jót tett ez a sok várakozás, szép lassan megtanultam türelmesebbnek lenni. Egészen még nem vagyok az, de már nem kínoz.



Képtalálat a következőre: „türelmetlenség vicces”
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése