2015. február 26., csütörtök

New Eyes


Végre megérkeztek a szemecskék, amit Leekes közösben rendeltem!
Két szemet rendeltem, Estelé Leekes, Damasáé pedig Ersa Florás.

 



Estelé nem jött annyira be. Egyrészt a színe egyáltalán nem olyan, mint a céges képen, másrészt a mérete sem túl jó. Az írisz elhanyagolhatóan kisebb, mint az eddigi 16-os szemnek, de maga a szem sokkal kisebb, így egy hajszálnyit lehet látni, a szemzugban, egy kis hiányt. Összességében nem rossz, mert csak akkor látszik, ha az ember nagyon közelről direkt ezt figyeli.


Leeke world oldalán ilyen színű,
a valóságban vörösesebb árnyalatú

 
Előtte, 16-os szem

Utána, 14-es szem
Hááát...nincs sok különbség

Damasa szeme gyönyörű, de rendesen meglepődtem, amikor kivettem a csodaszép fekete ládikából. Az ugyanis elkerülte a figyelmemet, hogy half roundos. A hátulját nézve olyan, mint egy kicsike babatányér. Kénytelen voltam megkérdezni a fórumon, hogy mégis ezt hogy a fenébe kell betenni. Reméltem, hogy nem kell hozzá valami hátuljafélét is venni. Állítólag csak simán be kell puttyolni és kész.

Ersa Florás a szem, de azért a dobozka nagyon szép így is

"Anya! Szeme van a doboznak!"



A céges képen így néz ki,
a valóságban az írisz széli része inkább pinkes színű, olykor enyhe lilás beütéssel
(lásd. fenti kép)

A színe nem teljesen olyan, mint a képeken, pedig három különböző monitoron is megnéztem mielőtt megrendeltem. Szép így is, de hát azért mégsem ezt vártam, nekem pont az tetszett meg benne, hogy olyannak tűnt, mint a tűz. Ami viszont abszolút jó pont, hogy valóban „világít”. Azt hittem a céges képek fel vannak javítva ezen a téren, de ezek szerint nem volt rá szükség. Csodálatosan visszaveri a fényt, amitől szinte „ég” a szem, bár nem olyan színben, amilyenbe szerettem volna.
 
Estel szeme után most rendesen izgulok, hogy nehogy kicsi legyen Damasának, mert olyan picinek tűnik.
Igaz Estel céges adata alapján 18-as szem kell neki, mi meg a 14-esnél járunk. Damasához elvileg 14-es szem kell, szóval….
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése