2015. május 28., csütörtök

Baba tisztítás


Hétvégén szétszedtem Estelt!

Egy alapos tisztítás igen csak rá fért már.

Csak halkan merem bevallani, hogy mióta megérkezett még nem szedtem szét és nem mostam meg alaposan, csak radíroztam, meg törölgettem.
Nem csak a sok tapogatástól volt koszos, de sárgult is, a hülyeségem miatt.
A polc ahol ücsörgött az elmúlt egy évben, mint kiderült, nem is annyira árnyékolt, mint én azt hittem. Sajnos, egy bizonyos időpontban (olyankor már nem vagyok itthon vagy még nem keltem fel, ezért nem tűnt fel eddig), majdnem két órán át sütött rá a nap deréktól lefelé. Én meg azt hittem, hogy valami nadrág színezte meg narancsos sárgára.

Szóval, ideje volt legyűrni a félelmemet, hogy hogyan fogom újra összeszerelni szegény Estelt. Mindenféle videót meg postot megnéztem, az összeszerelésről, és belevágtam. Aztán alaposan meglepődtem, mert a + összefűzést láttam mindenhol, Estelben meg egy gumi, egy oldalt fűzött át. Még most is csak ámulok, hogy a fenébe lehetet megcsinálni, de legalább értem miért volt olyan hihetetlenül szoros a fűzése, ami miatt még a lábát is szétrúgta első nap, a lábban lévő kis pöcökből kitörve egy darabot. Mondanom se kell, nekem nem sikerült megismételnek kínai barátaink művét és inkább maradtam az egy gumi két kar, még egy gumi két láb koncepciónál. Elsőre lazára fűztem, mert egy új gumit kellet a lábakhoz méretre csomóznom. Az újrafűzés nem volt annyira vészes, mint ahogy azt elképzeltem és nem használtam hozzá semmi mást, csak kettő darab, 1 méter hosszú, vékony szalagot.

Maga a tisztítás két órát vett igénybe, mert sokat kellett a tisztító szivaccsal dörzsölni, csiszolni a sárgult, foltos részeket. Így aztán nekem sikerül egy egész szivacsot felemészteni, de nagyon megérte, mert gyönyörű lett a végeredmény!

Megtöröltem alaposan a testrészeket, de a nagyon vékony csöves üregekbe nem tudtam benyúlni, ezért egy napig hagytam őket száradni, egy sötét törölközővel letakarva.



Pfff…most aztán kereshetek árnyékosabb helyett a babáknak.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése