2015. május 14., csütörtök

Damasa's body arrived home?????


Éljen! Éljen! Éljen!

Damasa úgy vonzza magához az új testet, mint a mágnes! 7-én rendeltem és már 12-én feladták! Juhéééé!

Mondjuk a vám most nem fog jól esni, júniusi költségvetésben szerepel. Na de, na de, majd csak megoldjuk. Pontosabban, majd Damasa megoldja ezt is! Muhaha!

De most komolyan! Elképesztően gyorsak voltak! Remélem, a szerencsesorozatom folytatódik!


 
 

Update
2015.05.15.

Kikészít ez a várakozás! Nincs is ennél rosszabb! A cél előtt nem sokkal, amikor szinte már érzem a markomban a csomagot!

A nyomkövető 13-a óta nem mutat változást. Nem vagyok jártas a légipostában, de ha 13-án gépre tették, nem kellene 15-ére azért ideérnie?! Vagy nem tették még gépre?!
 

Nyugalom! Mély levegő be! Lassan kifúj!

Lazulj el és lelki békédet megtalálva várd a postást!


 

Ooooommmm
 
Update
2015.05.16.

Nálam rendszeresen előfordul, hogy pont akkor borulok ki a várakozástól, amikor már éppen csak egy hajszál hiányzik a megvalósuláshoz. Valami ilyen történt most is.

Ma reggel végre jó hírek is fogadtak, ha az éjszakát már gégegyulladás fájdalmában fetrengve töltöttem, Damasa fejével szemezve, amit az asztalon felejtettem. Este még megbeszéltük, hogy milyen idegölő ez a várakozás és egyébként is irrgum-burrgom!

Na de, most már itt van Damasa teste! Wouuuuuuuuu!
 
 
 
Vámkezelésben nem vagyok gyakorlott, mert eddig mindig megúsztam, meg egyébként is olyan voltam, mint egy álmodozó kiscsoportos, nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel, pedig olvastam róla, hogy van meg minden. Talán ennek a boldog tudatlanságnak köszönhetően nem is futottam eddig bele.

Most azonban ideje volt magamhoz térni, s legalább megjátszani, a komoly felnőttet, rádöbbenni, hogy ezt tudni kell ekkora összegnél már, s nem ér meglepődni, ha csak egy szép összegért akarják hozzám vágni a csomagomat.

Ha jól értelmeztem a vámkezelésekről szóló tájékoztatást, akkor elvileg a postán keresztül még várható a dolog.



Update
2015.05.18.

Woooooooooowwww!
Ma megérkezett a cetli a postától, hogy csomagom jött ÉS mivel nem várok mást csak Damasa testét EZÉRT Juhéééééééééjjjj és Igeeeeeeen!

Sajna ma már nem megyek el érte, mert akkor hajnalig babáznék, de ma érkezett meg az online továbbképzés anyaga is és a közelgő határidőre és a következő napok babázására tekintettel ma ezt szeretném befejezni. Önvédelemből így hát Damasa teste egy éjszakát kénytelen lesz élvezni a Magyar Posta vendégszeretetét és megvárni, amíg holnap 4 felé elmegyek érte.

 
Damasa elsötétedett tekintettel figyeli, amint gépelek.
 
- Nem tetszel nekem!


- Mire gondolsz?! – nézek rá, mint a ma született bárány.


- Valamit titkolsz.


- Éééén?! – vágok még ártatlanabb képet.

- Te bizony!

Egy ideig hagy tesztet tölteni, érzem szúrós pillantását a homlokom közepén, majd kijelenti:

- Megjött a testem!

- Ammm….

- Te tényleg azt hitted nem tudom, hol jár?!

- Hát….azt. – nem igazán megy a hazudozás.

- Nem vagyunk egy súlycsoportban!

Bűnbánóan csücsörítek a teszt felett.

,- Menj el érte! Kell nekem!

- Nem lehet, ma be kell fejeznem a tesztet. – fordítom meg, hogy ne is lássam a szemeit.

- Menj EL!

- Holnap!

- Indulj! És fordíts már vissza!

- Nem!

- Kell a testem!

- Nekem is kell a tested! Izé…már mint tudod, hogy értem!

Rásandítok az órára;

- Nézd már, nyolc óra! Ó, de kár! Bezárt a posta!

Damasa nem szól többet, de nem is szeretném megtudni, hogy mire gondol.

Update
2015.05.20.

Hááát…nem a csomag jött meg, alaposan el voltam tájolódva, csak egy levél a vámkezelőtől, hogy küldjek vissza egy kitöltött nyilatkozatot meg egy igazolást a kifizetett összegről.

Egy pillanatra megállt bennem az ütő, amikor megnéztem, hogy a cég mennyi összeget írt a csomagra. Az eredeti ár 15%-a volt csak rajta! Mivel még nem volt dolgom vámolással, pár pillanatra elöntött a riadalom, hogy akkor most mi lesz, ha elküldöm az eredeti számlát. Dühös is lettem, mert egyáltalán nem kértem a céget, hogy írjon kevesebbet a csomagra, pont azért, mert nem bírom az ilyen „sunyi” dolgokat, ha rákérdeznek, nem tudok hantázni, szerintem még a gépelt levelemen is érződne, hogy sántikálok valamiben. Ráadásul erre az alacsony összegre lett biztosítva a csomag, így ha történik vele valami, akkor sokat veszíthetek rajta.

Egyszóval, nem voltam boldog, amikor megláttam a csomagon feltüntetett összeget.

Ma átfaxoltam a paypal számlát, meg a kitöltött nyilatkozatot, s most várok. Vagy arra, hogy visszaszóljanak mit csináltam rosszul vagy, hogy megjöjjön a csomag. Szerintem ebből már nem lesz semmi, legfeljebb jövő héten. Talán.

 
Megálltam Damasa előtt elégtétellel az arcomon!

- Hogy is volt?! „Te tényleg azt hitted nem tudom, hol jár?!  Cöcöcö….. Úgy tűnik, mégis egy súlycsoportba tartozunk!

Damasa dühösen villogtatja a szemét a sötét sarokban. Biztosra veszem, hogy ezt még visszakapom.
 

 

 

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése