2015. május 25., hétfő

IOS Anarmonia head (NS) and Dollits D.A.D body (NS) hybrid


Miután annak idején kevés IOS Anarmonia hibridelést találtam a neten, ezért gondoltam én is leírom az én esetemet, már csak azért is, mert a Dollits test viszonylag újnak tekinthető, valószínűleg ilyen hibrid még nem nagyon van. Bár nem vagyok túl tapasztalt, de hátha valakinek ez a kevés leírás is segítség a jövőben.

IOS Anarmonia és a Dollits D.A.D test nem a legjobb párosítás! Tömören ennyit lehet elmondani róla.

 
Színegyezés: a face up nélküli fej több árnyalattal világosabb. Az arcnak beteges, sápadt összhatása van a testhez képest. Remélhetőleg ez a jobbik eset, s face uppal lehet rajta javítani.

Fej- és nyakméret: Bár Anarmonia fejmérete 9 inch, azaz cirka 23 cm, az arcformája nyakhoz képest igen keskeny. A nyak és fej összhatás kerekebb, teltebb arccal jobban mutatna. IOS oldalán Anarmonia 80-as testen ül, amelynek 12-es a nyakmérete. Dollits D.A.D testének a céges adat szerint 11.4 a nyakmérete. Az itthoni mérésem alapján csupán 11 centi a fenti részen mérve. Ennek ellenére a fej a nyak csúcsán csücsül, csúszkál, nem tud rendesen rásimulni, így a nyak túl hosszúnak látszik.
Hosszú hajjal még lehet segíteni a látványon, de mivel tudom, hogy ez így nem tökéletes, engem nagyon zavar.

Test-fej arány: A majdnem 17-es váll erőteljes megjelenést ad a keskeny arcú fejjel. Én szándékosan kerestem a legszélesebb vállszélességet, de ez a fej elbírna kisebb vállszélességet is. Érdekes, hogy a fotókon nem jön ki a valóságban látott arány...Hm.



 



 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése