2015. július 2., csütörtök

Költözködés

Estelék átköltöztek a gyerekszoba könyvespolcáról az egyik komódfiókba. Sajnos jóval előbb meg kellett volna ejteni ezt a költözködést, csak hát full kezdő lévén nem voltam elég körültekintő. Szegény Estel volt ennek az amatőrségnek a fő áldozata. Próbálom azzal nyugtatni magam, hogy szerencsére rájöttem, hogy Estel nem valamelyik ruhadarabtól színeződik deréktól lefelé, hanem mert a nap bizonyos szakaszában pont rásüt a nap. Sajnos abban az időszakban vagy nem vagyok már itthon vagy még nem, így egy lusta szabadságos nap kellett hozzá, hogy rájöjjek, miért kellett egy egész magic erasert elkoptatnom egyetlen babára. Azóta gondolkodom, hogy hova tegyem őket. Visszatenni a dobozaikba nincs szívem, meg hát szeretem őket nézegetni, a dobozból pedig biztos lusta lennék naponta többször kivenni őket. Polcban gondolkodtam, de vagy polc van és fény vagy sötét, polc nélkül. Lánykám szobájában selejtezést tartottunk és egy nagy zsák kinőtt ruha után felszabadult az egyik komódfiók. Lánykám nagylelkűen átengedte nekünk, cserébe egyből belakta a Monster High babákkal az elhagyott polcot. Nagyon jól bevált a komódfiók! Sötétben vannak, de bármikor kihúzhatom, hogy megnézzem őket. Enyhén koporsós a feelling, amikor kihúzom a fiókot, ők meg benne fekszenek, mint a kriptában, de azért megnyugtató, hogy nem kell aggódnom a fény miatt. Azt hiszem a nagyszoba átalakításakor is komódban fogok gondolkodni. Egy szép, sötét színű komódot, csak a babáknak, el tudok képzelni a későbbiekben.
 
Szegény Dami, még mindig gatya nélkül tengeti napjait XD
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése