2015. július 10., péntek

Tali + Dollzone new body


Ma eladtam azt a cipőt, amelyet Daminak vettem, de végül nem tetszett rajta. Túl nagynak találtam, a szára is túl bő volt. Lazaapa is azt mondta, hogy túl csónakos a kinézete. Lehet, hogy nadrággal jobban állt volna, ki tudja, de nem láttam értelmét tárolgatni, amikor újabb 70-es baba hazahozatalának esélye gyakorlatilag nulla.
Egy másik babás vette meg tőlem, akivel személyesen is találkoztam ma, sőt a babát is elhozta, amelynek szánta a cipőt. Most először láttam a sajátomon kívül élőben bjd-t.

TÖK JÓ VOLT!

 
Sajnos mivel puci volt a baba, mi meg a tömegben ültünk, nem került elő a táskából, csak úgy bekukucskálva tudtam nézegetni. Szívesen végignéztem volna alaposan, megmozgattam volna az ízületeit is, hogy mennyire más, mint az én 70-es testem. Még gumikesztyűt is vittem, mert többek között a metrót is végigfogdostam odafelé, s nem akartam piszkos kézzel hozzáérni. No, nem baj! Majd legközelebb!

 

Másik nagy boldogságom, hogy Dollzone kijött egy gyönyörű, álomszép 70-es testtel! Annyira szép, hogy simán versenyre kell nálam a Dollits testtel. Mondjuk árban nem nagy a különbség, legalábbis ekkora összegnél szerintem már tök mindegy. Talán a vámot megúszhattam volna, ha esetleg Think Pinknél kapható lenne, de azért nem savanyú a szőlő, mert Dami teste is szép és IMÁDOM! Nem tervezem /dehogynem/ újabb 70-es test beszerzését, Wunak szeretnék majd testet jövőre, de azért nem árt megjegyezni, hogy Dollzone felé érdemes tágulni ez ügyben.
 
/Dollzone 71.5cm Boy Body (B70-004)/
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése