2015. július 31., péntek

New wigs


Ma elmentem a két új wigért, amit még előző héten vettem. Mindkettőt másodkézből vettem, de az egyiken még az eredeti címke is ott lóg. A Wu fejnek szerettem volna valamilyen világosbarnás árnyalatot szerezni, mert amiket most lehet kapni azok, nem tetszenek. Végül Estel fején landolt az összes. Nekem mindegyikkel nagyon tetszett! 

 

 

Szegény Wu fejet egyszerűen képtelen vagyok elképzelni face-uppal, pedig van elképzelésem a karakterét illetően, de nem ugrik be az összkép. Damasánál nem volt probléma, tudtam mit keresek, és szinte láttam, milyen lesz készen. Wunál se kép, se hang. Tudom, hogy kit akarok belőle megformálni, de, hogy azt milyen vonalon szeretném….Passz! Rohadtul idegesít, mert nagyon szeretném, ha végre lenne egy stabil karaktere, saját testtel. A jövő évet neki szántam, így végül is van időm, s neki is. Remélem, jutunk majd valamire egymással, mert eladni nem szeretném. Létezik olyan, hogy egy baba egyszerűen soha, senkinél nem talál karakterre?!

Lehet, hogy jó megoldás lenne, ha először face-upot kapna. Abból talán el tudnék indulni….vagy nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése