2015. július 29., szerda

Pech

Nem volt szerencsém, mert a szabi első napján eltörtem egy pici csontot a lábamban. Mondjuk nem zavartattam magam, mert elvittem Lánykámat strandra, meg a nyaralás is ki volt már fizetve, a babamúzeum pedig igazán megérte azt a sok bicegést. Az idő a nyaralás első napjától kezdve rossz volt, egyáltalán nem tudtunk lemenni a strandra, csak mászkáltunk, ha épp nem esett az eső.




A Babamúzeum elképesztően szuper! Már tavaly is szerettem volna megnézni, de akkor valahogy elmaradt, inkább a parton barnultunk meg a habokban lubickoltunk. Most viszont vacak idő volt, egyszer sem tudtunk lemenni a strandra, így aztán inkább barangoltunk. Még a bicegést is vállaltam, csakhogy megnézzem!

Egy sereg régi baba, kiegészítő, pár fajáték és plüss kedvenc volt összezsúfolva egy ízlésesen megalkotott helyen. Varázslatos volt! Volt szerencsém gyakorlatilag egyedül bent lenni, így nem zavart senki. A babák kicsit ijesztőek voltak, mai szemmel, furcsa arcukkal, nyitott szájacskájukkal. Igazi időutazás volt. Szinte láttam, ahogy készítik ezeket a törékeny holmikat, ahogy a korabeli varrónők lábbal hajtós varrógéppel varrják a finom ruhácskákat. Aztán a kislány arcokat, akik megkapták ezeket a drága babákat, mert egy időben bizony nem volt olyan természetes játék babát kapni. Szinte láttam magam előtt, ahogy a kis babakocsiban tologatják a gyerekek a babákat vagy húzzák maguk után a kerekekre szerelt falovacskát.
Kár, hogy nem lehetett legalább egy ilyen babát megfogni, mert kíváncsi lettem volna a súlyukra, a tapintásukra, bár így is szinte éreztem, milyen lehet megfogni őket, felemelni.

Mindenkinek, aki szereti a babákat vagy legalább is szerette kicsi korában érdemes egyszer ellátogatnia ide.

Tihany, Babamúzeum

Álomszép kiegészítőket láttam! Az a sok szép porcelán teás- és étkészlet, cirádás kis evőeszközök, az SD méretnek is jó öltözőasztal…..Kár, hogy nem lehet már ilyen szép, minőségi holmikat kapni. Reménykedtem, hogy baba butikban majd találok valami használható mütyürt, de sajnos nem lehet kapni kiegészítőket.
 

A távolság miatt ez egy vállalható fotó magamról. A sárga kacsapapucsot viszont nem vállaltam a nép előtt, így szorítókötés nélkül sántikáltam. Meg is lett a következménye! Ma dagadtabb a lábam és még nyugalomban is fáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése