2015. július 2., csütörtök

Próbavarrás 1 /Dami, felső/


Végre rászántam magam, hogy megpróbáljak szabásmintát gyártani Daminak, mert nem csak nem találok neki való felsőt, de sajnálnám is rá a pénzt, ha egyszerű szabású lenne, amit esetleg én is meg tudok varrni.

Egy mintát készítettem. Van rajta mit igazítani. Az ujjhosszt eltaláltam, amely Estelnél soha nem sikerült, de a felső sajnos elég bő lett, s 1-2 centivel kell hosszabbra hagyni. Végül is nem lett olyan rossz, de Lazaapa megijesztett varrás közben, a kezem ettől megrándult és félrehúztam a tű alatt az anyagot. Amikor pedig megpróbáltam visszafejteni az eltévedt öltéseket, kiszakadt az anyag, így tényleg csak egy próbadarab lett ez a felső.


/IOS-Anarmonia head + Dollits D.A.D body/

/IOS-Anarmonia head + Dollits D.A.D body/



Kíváncsi vagyok milyen lesz az összhatás, ha Daminak lesz face-upja. Nem is akarok addig nagyon ruhákat venni vagy varrni.
 
 




 
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése