2016. május 8., vasárnap

Step by step 1


Ma felavattam az új ecseteket!
000-ás ecsetet is vettem, de ahogy próbálgattam vele papírlapon dolgozni, nem voltam elégedett a vékonyságával. Fogtam hát a kis körömollót, és ahogy Anyu tanította még anno, szépen megritkítottam. Gyakorlatilag 3-4 szálból áll most az egész, az eredmény pedig csodaszép vékony vonalak.
Lánykámnak van egy színezős-rajzolós füzete, amelyben előre megrajzolt lányok vannak, akiknek aztán lehet sminket, hajat, szemöldököt stb. rajzolni, gyakorlatilag csak az orruk, a szemük és a szájuk van megrajzolva előre. Engedély után az egyik ilyen papírarcon próbáltam ki az ecsetet, miután egy nagy lapon már kiéltem magam. A végén jól megszoktam az ecsetet, s egész takaros kis szempillákat rajzoltam a füzetbe. Elsőre nem rossz, szerintem ebből ki lehet indulni, nem tűnik reménytelennek a helyzet.

Az alsó pillák az én műveim, a felsők eleve nyomtatva voltak.

 De a szemöldök! Jesszusom! Mint egy sörtekefe!


Pffffffwwww.....
Papírra rajzolni biztos egészen más, mint egy babafejre, de ahhoz nagyon jó, hogy az ember megszokja az ecset fogását és a vele való munkát. 

Pasztellkrétát is rendeltem, remélem a héten kézbe vehetem, s talán a hétvégén
azt is kipróbálhatom.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése