2016. május 16., hétfő

Step by Step 2

Ma megint gyakoroltam egy kicsit! Azt gondolom egyelőre magát a mozdulatot kell megtanulnom, azt, hogy hogyan kell egyáltalán szempillát stb. rajzolni, ha abban már biztos vagyok, majd akkor merek csak babán kísérletezgetni.

Ma akvarell ceruzát használtam, a pasztell ceruzával nem tudtam megbarátkozni. Láttam egy tutoriált, amelyben a lány csak akvarell ceruzával dolgozik a porpasztell mellett. Én csak lapon alkalmaztam ma, de….hááát….nem tudom, hogy mennyire lesz szép a resinen, pedig mint kiderült ugyan olyan márkájú ceruzám van, mint neki.

A végére egészen jó kis alsó szempillákat gyártottam. Ez a fajta jobban tetszik, mint a múltkori. Ezt fogom kipróbálni először.








Midori-sensei mi a véleménye a mai teljesítményemről?

Forrás: Kami-sama No Iutoori (Moegi Yuu)
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése