2014. június 2., hétfő

Estel arrived home



Nos igen…erről nehéz írnom mert álomszerűen telt az év első két hónapja. Tudtam, hogy nekem KELL egy bjd, és azt is, hogy ha ügyes vagyok, akkor viszonylag hamar meglesz rá a pénzem. Minden szabad percemben babákat nézegettem. Nem akartam túl drágát venni, mert nem tudtam mennyire lesz tartós a rajongásom e téma iránt, de nem akartam megalkudni sem a kinézetét illetően. Tudtam, hogy milyen arcformát keresek, s végül minden szempont egyesült egy babában, egy Dragon Doll Ying Yingben.

Hosszú évek óta nem voltam olyan izgatott, mint amikor megrendeltem. Minden angoltudásomat fel kellett eleveníteni, de a végén nagyon büszke voltam magamra, hogy tudtam Paypal számlát nyitni és angolul rendelni és levelezni.

Talán mégsem vagyok olyan béna, mint gondoltam.

Aztán jött a várakozás….

Két hónapra számítottam, és reménykedtem benne, hogy szülinapom környékén meg is érkezik! De még jobba alakultak a dolgok! Egy hónapon belül megérkezett hozzám. Fantasztikus volt nyomon követni az útját országokon át, majd várni a futárt, idegeskedni az elrontott telefonszámom miatt…

Nem emlékszem mikor voltam annyira boldog, mint amikor kinyitottam a dobozt, de kívánom, hogy még sokszor élhessem át.

Íme az első képek a dobozbontásról;

A futárnak annyira megörültem, hogy egészen zavarba jött tőle. Úgy volt aznap már nem tudják kézbesíteni a csomagot, így a meglepetés tényleg nagy volt.

Gyönyörű aranyló doboz benne a drága kinccsel.


A doboz sarka szét volt repedve, annak ellenére, hogy extrán be volt csomagolva. Szegény baba miken mehetett keresztül?!
A cég három babát rendelt Dragon Dolltól. Láttam a képeket, amiket a biztonsági bontás után készítettek. Az egyik baba térdéből kitört egy darab. Ettől kezdve aggódtam rendesen, hogy a hátralévő úton minden rendben legyen Estellel.

Első gondolat: „Huh, de kerek melle van!”

Szinte felpattant a dobozból.  



Aztán jött az ijedelem. Szétrúgta az egyik lábát. A gumi olyan feszesen volt benne meghúzva, hogy csak férfiú erővel tudtuk kihúzni a gumit a lábszárából. Így visszagondolva még jó, hogy nem repedt szét sehol a lába a feszüléstől, mostani fejjel nem merném annyira erőltetni. A gumizsinór nem csak durván feszes volt, hanem még rövid is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése