2014. június 17., kedd

Balerina cipő


Elsőnek fiú BJD akartam, aminek fő oka, hogy oda meg vissza vagyok a mangákban rajzolt fiúkért /yaoi függőség erősen befigyel/. Aztán rájöttem, hogy csekély varrótudományommal inkább lány babákra tudok alkotni /kiskoromban Barbie babáknak varrogattam/, így végül Estel jött haza. Ennek hozadéka, hogy a csini fiú utáni vágyam megmaradt és kénytelen leszek beszerezni egyet. Miután a családom túl van az első sokkon Estel megérkezése után, bejelentettem, hogy a jövő évi szülinapomra szintén egy babát fogok rendelni magamnak….Szerintem nem hisznek nekem.

Több fiúkát is nézegettem, és végül sok szempont alapján leszűkült a kör pár darabra, majd ezek közül egyetlen egy ragadta meg tartósan a képzeletemet. Egy savanyúképű cukiság, 65 centis méretben. Többet nem árulok el, mert évvége még messze van.

 
Etselnek kitartóan próbálok varrogatni több-kevesebb sikerrel. Cipőt is kénytelen voltam varrni neki, mert nem kapok az ő méretében megfelelő cipőt. Balerina cipővel kezdtem, majd gyártottam egy szandit is. Összeállításra vár egy fehér papucscipő is.



Első próbálkozásnak nem rossz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése