2014. június 1., vasárnap

Estel


Estel Floraison a neve. Ő az első bjd babám (remélhetőleg nem az utolsó).

Egy Dragon Doll Ying Ying.


Világos szőke, egyenes hajat és tengerkék szemet szerettem volna neki, de a sors úgy hozta, hogy egészen más wiget voltam kénytelen beszerezni (az elsőt nem kaptam meg) a barna szem pedig elvileg csak szükségállapotként vettem meg használtan. Aztán annyira megtetszett így Estel, hogy a haj biztos marad. A szemen még vitatkozunk. Szeretnék egy világosabbat, mert ez a szín a legtöbbször annyira sötét a kis marok fényképezőgépemnek, hogy a képeken csak egy nagy, fekete ufo szem látszik belőle. Egyelőre még győzködöm Estelt, mert rendszeresen becsípi az ujjam, ha felhozom ezt a témát. Pedig igazán szép lilás és zöldes szemeket találtam a La Résinerie oldalán és ahogy nézegettem szerintem nagyon jól állna neki mindkét szín.
 
A másik nem várt fordulat a mellméret volt. A cégtől kis mellel kértem. Amikor kibontottuk kételkedve bámultam a formás gömböcskéket a mellkasán, gyanúsan nem voltak olyanok, mint a képen, bár ahhoz sem voltak túl nagyok, hogy egyértelműen nagy mellnek számítson. Megnéztem a cég honlapját még egyszer és végül úgy döntöttem, ez a large méret. Szerencsére Dragon Dollnál a large még teljesen tolerálható méretet jelent más cégekhez képest. Így aztán eszembe se jutott reklamálni miatta. Úgy vagyok vele, hogy véletlenek nincsenek. Estel nem akart deszka lenni. Ő egy nagyon is csinos, nőies nő szeretne lenni és ezt az is bizonyítja, hogy teljesen más stílusú ruhákat varrok neki, mint azt elképzeltem. Az egész karaktere (már amennyire volt neki mielőtt megérkezett volna) merőben más lett, mint azt vártam.

De a fene egye meg! Annyira gyönyörű lett! Órákig el tudnám nézegetni!
 
Itt még az első, 18-as barna szemmel
 
 
Itt pedig már az új 16-es szemmel
 
 
 
A profiljába egyenesen szerelmes vagyok!
 

 
 

 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése